måndag 28 januari 2008

Vinter....eller?

Hejsan allihop.
Min första vinter men inte mycket till snö. Fast jag gillar att vara ute och leka fastän det är lite regnigt och lerigt. Allt är bra här hemma och jag tror jag har växt om brorsan Pontus nu....på höjden iallafall. Har ganska mycket kvar att växa på bredden. Jag älskar att reta och hänga och klänga på Pontus och han står ut med det mesta. Men när det gäller mat har han fått väldigt kort stubin och då är det bara att lägga sig på rygg och försöka se så lite ut som möjligt.
Vi tränar inte så mycket nu men jag får följa med på långpromenader vilket är det bästa jag vet.
Husse skall anmäla mig till en kurs nu i vår. Det skall bli kul att komma ut och träffa lite nya hundar.
Ha det bra.....Bruno

2 kommentarer:

Vimla sa...

SHIT!!!! Jäklar vilken snygging du blivit brorsan!!! wow säger jag bara, nog för att du alltid varit söt, men nu är du ju värsta stiliga killen, synd att vi är släkt ;)

Kram från Vimla & matte

Anonym sa...

Men hörrö du har ju blivit en riktig goding! Kul kul... Hoppas att vi ses snart! Då kan jag lära dig några riktigt bra bustrix...jag kan massor ;)
Tass &nmys Miss Dee Sibel