måndag 17 december 2007

Hejsan allihop.....

Tiden rusar iväg och jag har blivit en stor pojke. Jag mår jättebra och trivs här hemma på gården som fisken i vattnet. Jag gillar att vara ute även om brorsan Pontus hellre ligger inne och trycker när det ruskigt ute. Jag har lärt mig att man kan gå på egna promenader men då blir husse jättearg.......så det är lugnast att stanna här hemma. Vi har slutat att åka till brukshundklubben för säsongen men vi skall fortsätta till våren. I veckan har jag lärt känna en ny kompis....Humla. Hon är en blandras som bor ett par kilometer från mig och hon brukar hälsa på mig när hennes husse jobbar i skogen. Helt plötsligt står hon vid dörren och gnäller...och då släpper matte ut mig så vi kan leka hela dagen. Sen sover jag som en stock....
Hoppas alla ni andra också har det bra.

God Jul önskar Bruno och alla djur och människor på Nabben.

2 kommentarer:

Vimla sa...

Heeeej!
Kul att se dig och höra hur du har det!
Det glädjer mig att se dina stooora super fina öron, lovely!

Hoppas ni får en jätte bra jul med många tuggben och mycket snö!

Kram Vimla & Jenny

Anonym sa...

Tjena!

Kul att höra hur du mår! Vi mår prima och äntligen har vi alla fått jullov.

Ha det bra och lek så svansen ryker - det gör Timja :)

kram från Uppsalagänget