tisdag 5 juni 2007

Mitt nya hem......


Igår fick jag komma till mitt nya hem. Det ligger i Ljungsarp och ligger mitt i skogen vid en sjö.

Familjen består av matte Hanna, husse Johan, människobarnen Isak och Emmi, storebrorhunden Pontus, hästarna Blenda och Ida och en lite katt som heter Agust.

Matte och husse är jättesnälla och jag tror att de redan tycker mycket om mig. Pontus tyckte jag var lite läskig första kvällen men idag har jag försökt leka med honom men han tycker nog inte om mig så mycket ännu utan nosar bara på mig och fnyser. Men jag tror att jag kommer att lära mig mycket av honom (bra att kunna saker och andra hyss) när vi blivit riktiga kompisar.

Människobarnen är jättekul att leka med, de har jättemånga kul leksaker och Emmi är nästan som en syster när hon lägger sig i korgen och kramar mig. (Vi väger båda ca 10 kg).

Matte och Husse tycker att jag jag är jättetrevlig och tillgiven och är mycket imponerade av att jag är så lugn och trygg och att jag nästen alltid kissar och bajsar ute.

Hoppas Mamma och Pappa och alla mina syskon har det lika bra som jag....!


Kram från Bruno på Nabben

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!
Skönt att se att han har det så bra hos er:). Lex låter hälsa till Pontus att de växer till sig och blir superroliga lekkompisar efter ett tag;). Ge Pox en stor kram från oss.

Vimla sa...

Hej brorsan!
Va mysigt du verkar ha hos din nya familj!

Kram Vimla