torsdag 7 juni 2007

Härligt!

Visst är livet skönt? Jag har blivit riktigt bra kompis med min nya storebror Pontus. Vi sover i samma korg hela nätterna och det tycker jag är mysigt. Fast han kan bli lite sur när jag klättrar på honom, då morrar han fast då brukar jag springa iväg en bit....och sen vända om och skälla på honom när jag är på säkert avstånd.
På dagarna leker jag med Matte, Husse och barnen, så när kvällen kommer är jag ganska trött.
Imorgon skall Pontus lära mig hur man fångar katten.......

Hälsar alla syskon!
Bruno

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu var det aaaalldeles för länge sedan vi fick se en bild!;)
Pussa snyggingen från oss.

Vimla sa...

Hej brorsan!
Det va länge sedan vi fick läsa om dig och va du har för dig...
Det vore jätte kul att få se några bilder på dig, lillsnyggingen!

Kram Vimla & Jenny